Solo Backpacken in Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Annelies Elsermans - WaarBenJij.nu Solo Backpacken in Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Annelies Elsermans - WaarBenJij.nu

Solo Backpacken in Nieuw-Zeeland

First stop:
Auckland, waar ik 2 nachtjes verblijf in de hostel 'Nomads' om terug op adem te komen na de lange vluchten en uurwisseling...

After that:
30 days bustrip om Nieuw-Zeeland te ontdekken!

Looking forward :)

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2015

Taranaki Falls - Tongariro Crossing

05 Februari 2015

Taupo - Napier - Whakahoro

01 Februari 2015

Kaitiaki - Kaingaroa - Lake Aniwhenua

30 Januari 2015

Raglan - Mourea - Rotorua

26 Januari 2015

The very far north 'Top of New Zealand'
Annelies

25 and ready for some adventure! Het afgelopen jaar heb ik enorm hard gewerkt en gespaard om één van mijn dromen waar te maken: Een jaar lang rondreizen door Nieuw-Zeeland, Australië en Azië. Wel, op 20 januari is het eindelijk zover! Uiteraard wil ik al mijn vrienden, familie en collega’s op de hoogte houden van mijn route, foto’s en ervaringen… Daarom kunnen jullie mij volgen op deze online ‘reisdagboek’. Veel plezier ermee! xx Annelies

Actief sinds 15 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4292

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Solo Backpacken in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: