Flights & First 2 days - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Annelies Elsermans - WaarBenJij.nu Flights & First 2 days - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Annelies Elsermans - WaarBenJij.nu

Flights & First 2 days

Blijf op de hoogte en volg Annelies

23 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Antwerpen - Amsterdam - Dubai - Bangkok - Sydney - Auckland:
Dit was zowat de grootste stress in mijn leven. Aangezien mijn eerste vlucht al 3 kwartier vertraging had, moest ik de volgende vlucht just-in-time zien te halen! Een race tegen de klok, verschrikkelijk weinig slaap, nek- en rugpijn en een bioritme dat niet meer volgde...

But I arrived safely!
Na 1,5 dag reizen ben ik dan eindelijk aangekomen aan de andere kant van de wereld...

Day 1
Mijn thuisfront, vriendinnen, werk, zekerheid & vooral mijn liefje achterlaten kwam iets harder aan dan ik had verwacht... Traantjes hebben al stevig gevloeid, maar ik geef mezelf even de tijd om hieraan te wennen.

Bij aankomst in mijn eerste hostel werd ik vriendelijk ontvangen door enkele meisjes op de kamer. Hoewel ik enorm last had van de jetlag heb ik dan toch maar even een 'small talk' gedaan: 7 meisjes die allemaal alleen reizen, afkomstig vanuit Zweden, Ierland, Finland, Denemarken en uiteraard Holland. Ze vertelden me dat ik een geweldige tijd tegemoet ga! Ik voel me nog wat onwennig, maar ben benieuwd :)

Na een goei douchke, reorganisatie van mijn rugzak, een supermarktje en grieks salaatje ben ik er al wat bovenop!

Day 2
Ontbijt op het dakterras van de hostel, 23°, met uitzicht op de stad. Na enkele praktische zaken te regelen, trok ik er even op uit om de stad te verkennen! Auckland is groot, modern en westers. Leuke winkelstraten, restaurantjes, bars en terrasjes.

Vanmiddag zette ik mij op het terras van mijn hostel, een loungy sfeertje met muziek, zeteltjes en barkrukken. Lekkere pasta gegeten & cranberry juice gedronken :). Vriendinnen heb ik hier niet gevonden :( Maar ik genoot van het zonnetje en de sfeer!

Benieuwd naar wie mijn nieuwe kamergenoten worden vanavond :)

What's next?
Morgenvroeg vertrek ik voor 4 weken op bustrip doorheen Nieuw-Zeeland. First stop is Whangarei, daarna Paihia.

I'll keep you posted! xx

  • 23 Januari 2015 - 08:30

    Emi:

    Goed bezig !! Alles zal wennen worden maar dat gaat een giga avontuur worden!! Have fun op u busreis en update us when you can traveller!! xxxxxx love yoouu!

  • 23 Januari 2015 - 08:46

    Papa:

    amuseer je, hou ons regelmatig op de hoogte, we laten weten wanneer we kunnen skypen

  • 23 Januari 2015 - 11:11

    Sfie:

    Klinkt al mooi op weg! ☺️

  • 23 Januari 2015 - 12:29

    Caroline:

    Geniet ervan en veel foto's nemen. X x x
Annelies

25 and ready for some adventure! Het afgelopen jaar heb ik enorm hard gewerkt en gespaard om één van mijn dromen waar te maken: Een jaar lang rondreizen door Nieuw-Zeeland, Australië en Azië. Wel, op 20 januari is het eindelijk zover! Uiteraard wil ik al mijn vrienden, familie en collega’s op de hoogte houden van mijn route, foto’s en ervaringen… Daarom kunnen jullie mij volgen op deze online ‘reisdagboek’. Veel plezier ermee! xx Annelies

Actief sinds 15 Jan. 2015
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 4300

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Solo Backpacken in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: